wtorek, 16 czerwca 2015

Peach skirt. / Holiday - Fuerteventura part 2.



Cześć kochani.
Od razu chciałam was przeprosić za zdjęcia, poucinane nogi itd. Tak oklaski dla męża. Przyznam szczerze, że nie lubię kiedy mąż robi mi zdjęcia, bo zawsze musi uciąć mi kawałek stopy czy nawet zostawia mi 2 metry wolnego miejsca nad głową. Wasi mężczyźni też mają taki talent do robienia zdjęć? ;)
Ale przechodząc już do stylizacji, w poprzednim poście mogliście zauważyć taki sam top, tylko że biały. Oszalałam na punkcie tych koronkowych crop topów, idealnie pasują do spódniczek czy spodenek. Czarny crop top połączyłam z brzoskwiniową zwiewną spódniczką, dodałam czarne buty na obcasach, które niestety zostały lekko przycięte + klasyczna czarna torebka na złotym łańcuszku.

Co myślicie o tej stylizacji?
Dajcie koniecznie znać. :)


Top-Ebay, Spódniczka-Ebay, Torebka-M&S, Buty-Primark, Okulary-Primark.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz